Vi indsamler og analyserer på målbare resultater af events
Når virksomheder eller organisationers events flytter ind på direktionsgangen, skal de understøtte mål, visioner, strategier og ikke mindst dokumentere værdi.
Events bliver værdifulde, når de kan dokumentere indvirkning som eksempelvis højere medarbejderloyalitet, styrkede relationer og samarbejdsevne, intern branding og indsigt i nye strategier, produkter eller markeder. De allerbedste events sætter aftryk. De kan skærpe en virksomheds retning og sociale kapital. Ønskes langsigtede resultater med en event, binder vi rådgivningen og designet sammen med en målbar evaluering, der kan danne grundlag for videreudvikling og øge værdien for fremtidige events.
Return on investment er nøgleordet i denne sammenhæng. Vi opstiller i tæt samarbejde med vores kunder de rigtige succeskriterier og planlægger, hvordan vi indhenter og analyserer på baggrund af målbar data. Denne ydelse stiller ekstra krav til både os og dig. Det kræver tid og grundighed. Og det viser sig altid at være det hele værd.